Friday 13 September 2013

My Mihi

Ko Mihi Te Maori Ora                          My Mihi In Maori

Kia Ora Koutou e te whanau                      Kia Ora Koutou Families

Ko Matawhoura te Maunga               My Mountain is Matawhoura
Ko Utakura Awa te Awa                     My River is Utakura
Ko Derek te Papa                               My Father is Derek
Ko Lamatia te Whaea                        My Mother is Lamatia
Ko Tamaki Primary te Kura              My School is Tamaki Primary
Kei Auckland te Kainga                    Auckland is my Region
Ko Deandra te Ingoa                        My Name is Deandra
Ko Cooper ko Ingoa Whanau            My Surname is Cooper
Ko Piki Te Aroha te Marae               My Marae is Piki Te Aroha
Ko Rahiri te Rangatira                    My Tribal Chief is Rahiri
Ko Ngapuhi te Iwi                            My Tribe is Ngapuhi
Ko Ngati - Toro te Hapu                  My Sub - Tribe is Ngati - Toro

              No Reira Tena Koutou Tena Koutou Katoa
                 Goodbye, But You Are Always Welcome


No comments:

Post a Comment